Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: bzik
Data: 2013-09-16 15:41:16
mūsų atveju jis nebuvo užmuštas - pastatyta tvirtai tvarkingai, tik kas tiko
pensininkui, neatitiko mūsų poreikių ir laikmečio. Plius žmonos privalomas
reikalavimas buvo medinis namas, tad tai taip pat siaurino paieškas. 1a.
sutvarkėm kapitaliai, o 2a. net nebuvo, tad įsirengėm kaip norėjom. Medinio
pliusas - kas išmesta liko kurui krosnelei :)

"beletkas"  wrote in message news:l16t7p$93r$1@trimpas.omnitel.net...

aciu! kazkaip nesvarstem varianto su uzmustu namu pilnai renovacijai :)
gal ir variantas, o link sirvintu mum abiem su zmona ir labiau patinka,
nes zinom, ka reiskia minti autostrada vs betonke y kokius moletus ar utena