Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-08-05 10:04:15
Na tai ir cirkuliaciją jei ji yra galima paleist pvz. ryte 15-ai min
prieš šeimynai einant praustis, kad pašiltu vamzdžiai, o toliau
savitaka jau pats atbėga, bei vakare bent pas mane algoritmas
grįžus namo pradedant nuo reto tankėjantis link laiko miegui.
Su tokiu darbo režimu net kilovatinis siurblys daug elektros
neprisuktu, t.y. nelabai matau prasmės investuot į supertuper
cirkuliacinį siurblį - gi karštą vandenį 98 atvejais iš 100 gaunu
iškart atsukęs kraną.

Reiktu dar nebent mechaninį taimerį pakeist elektroniniu ir
savaitgaliui truputį kitokį algoritmą nustatyti.

"T:)"  parašė naujienų news:j1dvnu$o1b$1@trimpas.omnitel.net...

na zinai, reikes vandeni nuelidineti - nuostoliai. Jei gerai man su
aritmetika - tai butu 0.0030772 kubo per 20 metru vamzdzio :)
Bet ziurint is to, kad vanduo vamzdyje neatsals daugiau nei aplinkos
temperatura ir kad jis guli tarp 30 cm putu polistirolo, reguliariai
naudojantis jis neturetu buti atveses iki tiek kad jau butu nekomfortiska
praustis rankas.

T:)