Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-03 11:11:03
> Kas sake, kad voztuva nuimt siulau, kur tai rasau?
>
> Pas tave karsto vandens sakoj slegis ne 6, o vandens kaitimo momentu buna 8
> atmosferos - toks, prie kurio atsidaro apsauginis voztuvas. Jei statysi
> pletimosi inda, slegis bus mazesnis.
> Tiesa pasakius, ka as aiskinu, jei neaisku, kaip veikia pletimosi indas ir
> kam jo reikia, risam diskusija.
>
> Turetum dar parasyt, kad durneliai tie, kurie stato pletimosi indus, juk
> apsauginis voztuvas yra, tai kam tie pletimosi indai.

Ko tu cia dabar draskaisi lyg kas nors privaletu pagal tave ar mane
pasidaryti. Esminio dalyko nepaminejai, kad issipletimo indas turi buti
tarp boilerio ir atbulinio voztuvo, o ne karsto/salto vandens vamzdyne.
Pakankamai daug tokiu gudriu santechniku, kurie taip ir padarytu.

Jau esu minejes anksciau, kad pas mane numatyta statyti 4 boileriai.
Tariausi del darbu atlikimo su santechnikais ir tik KETVIRTAS pasitaike,
kuris teisingai pasake kaip reikia daryti, matyt, del to, kad turi sios
srities aukstojo mokslo diploma ir analogiskai pasidares pas save
namuose, kad atsisakyti cirkuliacijos.