Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-04 11:12:57
> 30 cm polistirolo grindyse? Originalu.

Yra STR'ai, kuriuos paruose protingi zmones. STR'e aiskiai parasytos
formules pagal kurias gauname, kad turint grindini sildyma zeme
apsiltinta turi buti labiau uz stoga. Koks pas tave apsiltinimo storis
stoge?
Pas mane dar ir sienos su 20cm neoporu ir 3 stiklu mediniai langai. Ir
visu kambariu langai, isskyrus svetaine, nukreipti i pietus.

> Nekyla minciu, kad cia rusiskas biznis, taupant cervonca simtine prarandama?
> T.y. idejus tuos pinigus i esminius dalykus - darbu kokybe, geras isorines
> duris ir langus taupymo efektas butu  N kartu didesnis?

Kur galima sutaupyti tukstancius jau parasiau. O islaidaudamas, ka
sutaupiau, as dar i sudetus 30 cm polistirolo i grindis, plysius prie
sienu makrofleksu uzpurskiau...