Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-04 10:42:33
su visa pagarba, mintis gal ir nedurna, bet kazkaip "neveza". Nelabai isivaizduoju kaip tai galetu veikti naturoje, tiksliau isivaizduoju, bet tas isivaizdavimas siek tiek kitoks, nei tu aprasei. O is kur tokios kainos siurbliuku - 600-800 lt? As regis mokejau maziau uz sildymo siurbliukus. Ar cia koks special "geriamam vandeniui". Pas mane be papildomos karsto vandnes cirkuliacijos, tai kazkaip nepasigendu - 2 litrai nubega ir karstas vanduo. O jei jau daryti cirkulaicija, tai geriau galvociau kaip padaryti smatioku, be jokiu ten buferiniu boileriuku.

Mano nuomone tokios sistemos minusai:
1. papidlomi mini boileriai - papidlomi elektros rijikai - ju izoliacija tikrai nestebuklai.
2. Mini boileriukui - dar viena silpna vieta sisitemoje didinanti avariju tikimybe (kiek jis prarudijo nepatikrinsi, kol neprades begti, plius pajungimai)
3. I mini boileri nusiplovus rankas (salyginai mazas vandnes kieks) is didziojio boilerio pirmiausiai atbega jau atveses vanduo is vamzdyno ir tik paskui dalis silto. Atvesusio vandens pasildymas su elektra... na niekaip nepanasu i ekonomija.
4. Jie jau tiki, kad vanduo esantis 30 cm polistirole neatves, tai nx reikalingas tas hemarojus su tais mini noileriais. Atsukai krana ir bega is karto siltas vanduo is didziojio boilerio. Va sito nu niekaip nesuprantu. O jei jau tiki, kad vanduo trasoje atves, tai tada ziurim i 3 punkta ir sildomes elektra dieniniu tarifu :)

T:)