Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Ekokodas
Data: 2011-07-29 08:53:48
Drazices apsauginiai firminiai buna su atbuliniu voztuvu. Jei Tu ji perkelei
nuo padavimo ant isejimo, tai jis ir laiko namo vamzdziu slegi, kuris tik
krenta salant vandeniui. O kai buvo ant salto iejimo - tada ir myzciojo, nes
neleisdavo boilerio slegiui pasiskirstyti po vandentiekio sistema. Atbulinis
ant salto padavimo yra blogis, nes kaip jau rasiau slegis gali sukilti iki
15-20 bar , kai nuo +8C uzkaitini 4bar iki +60C. Nepades ir bakelis , nes
jie buna 8 bar, tai reiskia ta guma viduje bus pilnai isformuota pagal
bakelio vidu. Be atbulinio-- kazkiek vandens gali pagrizti i vamzdzius, ar
grezinio siurblio vamzdi, bet , kad kaimynas atsukes savo salta issiurbs
Tavo karsta, kaip kazkas rase, tai cia jau fantastika.
As manau - atbulinis- tam, kad Tavo slegis nesuplesytu vandentiekio. O Tavo
boileri apsaugos myzantis apsauginis.
As atbulinio nedejau- jau 20 metu viskas sukasi ir neslapiuoja vonioje.