Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-04 11:06:27
> Mano nuomone tokios sistemos minusai:
> 1. papidlomi mini boileriai - papidlomi elektros rijikai - ju izoliacija tikrai nestebuklai.

Zmones kabina 100 litru elektrinius boilerius. Elektros sunaudojimo
skirtumas turetu pasijausti ar kaitinti 15 litru ar kaitinti 100 litru,
kad is ryto nusiprausti. Dar vienas pastebejimas, kad mano mineti
boileriukai gali elektros ir nenaudoti, jeigi is katilines gaus
reikiamos temperaturos vandeni. Siokia tokia elektros ekonomija ir
tuomet kai SS prisildo iki 35 laipsniu, o boileriukai dar pakelia
temperatura iki reikiamos. Pavyzdziui iskaitini legioneles ne su 100
litru, o su 15 litru vandens turiu.

> 2. Mini boileriukui - dar viena silpna vieta sisitemoje didinanti avariju tikimybe (kiek jis prarudijo nepatikrinsi, kol neprades begti, plius pajungimai)

Prakiuro kuris nors boileriukas, uzsukai, bet karsta vanduo bega is kitu
ciaupu. Pajungimu as neskaiciuoju. As skaiciavau kai reikejo kisti
tukstancius i sienas, stoga, pamatus... Akyto blokeliu sienas pakeitus i
keramines tau kiseneje lieka koks 10,000. Tiek pinigu sukisau pirkdamas
polistirola 30cm grindu storiui ir dar rinkausi stipresnes markes... As
tokio taupymo salininkas

> 3. I mini boileri nusiplovus rankas (salyginai mazas vandnes kieks) is didziojio boilerio pirmiausiai atbega jau atveses vanduo is vamzdyno ir tik paskui dalis silto. Atvesusio vandens pasildymas su elektra... na niekaip nepanasu i ekonomija.

Nusiplovus rankas i boileri atbega ne is centrinio, o is visu kitu 3
boileriu. Tai yra, kad plaunant rankas is centrinio boilerio vanduo bega
i visus tris boilerius. Gaunasi savotiskas momentinis sildymas, nes
karsta vandeni gali kaitinti is karto visuose keturiuose boileriuose.
Sita punkta sugalvojau dabar. Ko gero tai gali buti kai kuriais atvejais
minusas

> 4. Jie jau tiki, kad vanduo esantis 30 cm polistirole neatves, tai nx reikalingas tas hemarojus su tais mini noileriais. Atsukai krana ir bega is karto siltas vanduo is didziojio boilerio. Va sito nu niekaip nesuprantu. O jei jau tiki, kad vanduo trasoje atves, tai tada ziurim i 3 punkta ir sildomes elektra dieniniu tarifu :)

O tai kodel tureciau kaitinti 200-300 litru vandens, kad ryte
nusiplauciau rankas? Bet jis gali buti panaudojamas. Galetu buti
pertekliniam/salutiniam karsto vandens akumuliacijai. Galetu veikti
rudeni pavasari kaip akumuliacine talpa grindiniam sildymui, kai uztenka
keliu kilovatu silumos poreikio.