Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Sail
Data: 2011-08-03 10:08:14
Kas sake, kad voztuva nuimt siulau, kur tai rasau?

Pas tave karsto vandens sakoj slegis ne 6, o vandens kaitimo momentu buna 8
atmosferos - toks, prie kurio atsidaro apsauginis voztuvas. Jei statysi
pletimosi inda, slegis bus mazesnis.
Tiesa pasakius, ka as aiskinu, jei neaisku, kaip veikia pletimosi indas ir
kam jo reikia, risam diskusija.

Turetum dar parasyt, kad durneliai tie, kurie stato pletimosi indus, juk
apsauginis voztuvas yra, tai kam tie pletimosi indai.