Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Sail
Data: 2011-08-04 09:48:48
Nesigincyk su Vidu. Jis Netradiciniu Sprendimu Entuziastas. Nenustebciau,
jei ateinanti i nama vandentiekio vamzdi apvyniotu aplink kanalizacijos
vamzdi. Apsauga nuo uzsalimo bei energijos ekonomija tsakant.

Keturi boileriai namie ne riba.

Siaip labai idomu ta jo keturiu boileriu schema pamatyt butu. Egzotika
visgi.