Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-05 08:28:46
> Su ortakiais (tikiuosi parasys kaip veikia)

Kaip veikia pozeminis ortakis atsiliepimu yra pilnas internetas. Jau
kuriu planus greta statyti 100m2 pasyvu nama su patobulintais ortakiais.

> ar su elektros instaliacija (pvz ziedini jungimas) jo idejos manau daugiau vykusios

Cia ne mano ideja, o paimta is interneto. Tarp kitko visiskai nevykusi,
nes, sumaisius jungima bet kurioje rozeteje, turesi nemalonumu. Todel
igyvendinau tarpini varianta. Po palange atvedziau laida galimam
elektriniam sildymui is centrinio skydelio, o nuo miegamuju zonos
skydelio atvedziau viena linija apsvietimui su rozete ir B automatu ir
lita linija rozeciu (6 vnt) grandine su C automatu.

 > nei su 4 boileriais :)

Cia dar reikes pasiderinti su santechniku, nes apie temperaturos
reguliatoriu niekas man nebuvo uzsimines.

> Beje, rimat ideja, jei yra galimybe pagalvok apie varinat karsta vandnei ruosti su saules kolektoriumi ir samatioku. Tam reikia kad boileris stovetu auksciau nei kolektorius. Gal rasi kur boileri pastatyti?

Samatiokas problematiska, nes reikia organizuoti kur padeti karsto
vandens pertekliu. Gal tuomet deti apsaugini voztuva nuo Drazice ir
pertekliu varyti i kanalizacija?