Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Ekokodas
Data: 2011-07-28 12:30:18
Tas voztuvas turetu atsidaryti, kai slegis boileryje pakyla iki ant voztuvo
nurodytos reiksmes. Karstam vandeniui- turetu buti 8 bar. Nes prisipylus
125l salto ir uzkaitinus iki +60C , jeigu ant salto padavimo pastatytas
atbulinis, tai boileryje gali buti slegis10ir daugiau bar. Tai mano
rekomendacija - nuimti atbulini, kad slegis pasiskirstytu po visa
vandentieki ir tada 8 bar apsauginis niekada neslapiuos.