Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-04 11:38:20
Pabandysiu trumpai :)

> Zmones kabina 100 litru elektrinius boilerius. Elektros sunaudojimo
> skirtumas turetu pasijausti ar kaitinti 15 litru ar kaitinti 100 litru,
> kad is ryto nusiprausti.

Elektros sanaudos skiriasi ne tik kiek vandnes sildai, bet ir nuo kokios temperaturos tu keli iki kokios. Dabar pas tave gaunasi labai ekomoiskas pasildymas iki +35 ir labai neekonomiskas kaitinimas nuo +35 iki ... :) Tai gal pasiruosk is karto visa 100 litru ekonomiskai iki +60 ir uzteks tau ir rankom nusiplauti ir po dusu. Beje, tie mazi boileriai - jie silpnai izoliuti, atbego karstas vanduo - ok nesildo, pastoevejo pusdieni ir ziurek jau isijungineja tenas palaikyti siluma.

> tuomet kai SS prisildo iki 35 laipsniu, o boileriukai dar pakelia
> temperatura iki reikiamos. Pavyzdziui iskaitini legioneles ne su 100
> litru, o su 15 litru vandens turiu.
pasikartosiu - taupiai pasildai vandnei nuo +5 iki +35, o paskui labai netaupiu budu tu pakeleniji iki +60 :)
Ir pagalvok dar karta, ar nera logines klaidos. As manau, kad tavo ligika butu viskas ok, jei sunaudojimas artimas nuliui :) Kitu gi atveju pvz per para sunaudoji 100 litru +60 karsto vandnes (vonai, dusas, indu plovimas, ranku plovimas ir pan.) Tai juk visa ta 100 litru tau bet kuriu atveju mazieji boileriukai tures ir pasildyti elektra (ir dar dieniniu tarifu didziaja dalimi) nuo +35 iki +60. Koks skirtumas, kad boileriukai bus tik 45 litru, tai tik reiskia, kad juose dazniau keisis vanduo :)

> Prakiuro kuris nors boileriukas, uzsukai, bet karsta vanduo bega is kitu
Na cia, as jau be didesniu komentaru, tiesiog taip ir isivaiduoju prakiuo ir pasikeitei :) O tas isbeges vanduo per xx valandu tai tiesiog feng-shui elementas vidaus interjere, juk reikia, kad butu tekantis vanuo :)

> Gaunasi savotiskas momentinis sildymas, nes
> karsta vandeni gali kaitinti is karto visuose keturiuose boileriuose.
Ir tas momentinis sildymas vyksta elektra, dieniniu tarifu :)

Dabar tu man paskyk kur tos sistemos pranasumas. palyginus su 300 litru boileriu su dveim gyvatukais. Viena jungiu nuo saules arba ss oras/vanduo, kita jungiu nuo KKK. Gamykline backa nesunkiai galiu apsukti papildomai dar xx cm vatos ir padaryti axujiena izoliacija. Vamzdeliai trasoje irgi (tavo atveju) 30 cm polistirole, tiketina dazniau naudojant duos is karto pakankmai silta vandeni rankom nusiplauti. (dabar pas mane kteisiog kevale, tai tik ryta bega saltas, nuleidus 2 litrus karstas, vasara rankas palunu ir taip su saltu) Visa 300 litru vandeni as sildau iki +45-60 ar daugiau. Del legioneliu, galiu uzdeti savaitini dezinfekcijai iki +80 (pvz pakurus kkk, ar nakti ijungus elektrini tena). Visas karsto vandnes ruosimas galimas ekoniminiu rezimu, o ne elektra -dieniniu tarifu kaip tavo atveju mini boileriukuose :)
Beje, del legioneliu, nebus kokios beleberdos, kai pvz legioneles dideliame biuleryje, eini prausti i vonia, nubega "dezinfikuotas vanduo" max 40 litru is mini boileriuku ir toliau faktiskai teisiogia bega jau nedezinfikuotas +35 laipsniu su legionelems is didziojo boilerio. Ir tik nereikia sekti pasaku, kad 3 mazesni boileriai (po koki 1 kw) veiks kaip momentiniai sildytuvai ir sugebes "reliu laiku" pakelti temperatura nuo +35 iki +60 (su virs) kad uzmustu bakterija :)

> O tai kodel tureciau kaitinti 200-300 litru vandens, kad ryte
> nusiplauciau rankas?
O todel, kad tu gali pasiruosti tuos 200-300 litru vandens ekonominiu rezimu (nakti, pakurus kkk, svieciant saulei ir pan) ir paskui ji naudoti 1-2-3 dienas ranku plovimui. Juk tu per para sunaudosi daugiau nei 10 litru vandnes, eisi i dusa, zmona i vonia sumastys ilysti, ziurek ir 200 litru nebera :)

Ai, bet cia tavo teise rinktis, isirenk, papasakosi kaip veikia, kiek kainuoja.

T:)