Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-03 09:03:22
> slangas i kanalizacija tai kaip ir chaltura butu. Apkrauti savo vamzdziu
> sistema slegiu iki pat apsauginio voztuvo suveikimo ribos, tai kaip ir tylus
> prasymas, kad nakti kokia kriaukles slangele nutruktu.

Kas per nesamone? Siulai nuimti voztuva ir pastatyti issipletimo inda?
Pas mane vandentiekyje 6 atmosferu slegis. Vadinasi i boileri pritekejus
salto vandens jau turime 6 atmosferas. Tiek pat ir issipletimo inde.
Kiek atmosferu turesi ikaitines boileri? Toks pat slegis bus ir
issipletimo inde.
Boileris per para primyznioja kokia stikline vandens. Per menesi -
kibira. Kuba vandens prarasi per 10 metu ir kainuos tau pusantro lito.
Man priimtiniau slangelis, negu kad uzimtu erdve dar vienas issipletimo
indas.