Tema: Re: Boilerio montavimas - ką daro vožtuvas?
Autorius: Sail
Data: 2011-08-04 12:00:50
Del langu tai triju kameru stiklu gerai.

Pas mane palepe buvo apsiltinta 10 cm vatos, idejau dar 10. Realus pokytis
silumos sanaudose - absoliutus nulis.

Tuo tarpu, kai sutvarkiau kreivarankiu darba kitoje stogo dalyje, is karto
silciau pasidare. Gaila, kad visko sutvarkyt jau neimanoma, tektu gipsa
lupti.

Todel mano kuklia nuomone, px tie storiai, ar 10, 15 cm ar 30, svarbu gerai
sudeta.