Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Rusla
Data: 2010-01-05 15:44:03
"kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message
news:hhvefh$hrv$1@trimpas.omnitel.net...
> pirmas dalykas apie automatus tyliu. Man px kaip tas automatas veikia pas
> subarikus.

Automatus pats pamynejai, ne as... Reikalas tame, kad dazniausiai su
automatais pas subaru sudinas awd

> Jei taip rupi atsiversk www.japancats.ru Paziurek pvz 97 subariko dezes
> vidurius ir pasilygink su audi. As ziurejau abieju isardytas gyvai. Faktas
> yra tas kad audi chujovau pravaziuoja klampynes ir sniegynus. Ne siaip sau
> kontrabandininkai su subaru vazineja laukais. O galetu su audi juk kainos
> senesniu tos pacios. Plius mano patirtis rodo pliusa subaru awd o ne audi.
> Man tik ydomu kas butu jei audi subyretu priekine kuri nors granata?
> Subarikas vaziuoja o audi? .

Man nerupi, as ir taip zinau. Kas rel suberejimo - tai jau nuo blokuociu
priklausis, taip kad cia px. Tu dar paklausk kas bus, jei vienas cilindras
atsijungs - koks ZIL`as vaziuos toliau, o subaru?