Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Rusla
Data: 2009-12-29 11:34:24
Cia tik dalys tiesos. Matai, mes savo kasdieniniame gyvenime jau isigijom
komforto jausma. Taip pat istobulinome (kiekvienas pagal savo galimybes) tam
tikrus igudzius. Taip pat islavinome skoni, grozio suvokima. Ir t.t.
Todel pvz. su aborigenu yra neteisingas. O vat jei paprastam zmoguj duoti
nematytus brandu modelius su nuluptais zenkliukais - patikek, jis
nepasirinks fordo vietoje bmw ar mb. Tiek estetika, tiek technologijomis -
jie nesulyginami.