Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-12-27 12:28:01
cituoju "bepigu subaru....ir jokių centrinės konsolės displėjų"

1-a displejus durnas daigtas - ten nera kam gesti. Antra -jei jau keliolika
papildomu davikliu pas BNV pateisina daznesnius gedimus - sudinas toks
gamintojo poziuris.Trecia - koks E38 su V12 pagal tavo logika turetu
nuolatiniu servisu klientu buti vien del V12-os?