Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Memba of board
Data: 2009-12-28 11:09:42
pala, tai tavo seimos poreikiai yra deshova barskanti plastmase ir slykstus
dizainas?... :((

"Focus" <remigijusl@gmail.com> wrote in message
Drisciau papriestaraut, nes fanatizmu cia net nekvepia. Subaru mashina
kaip mashina, gal reciau genda. Esme ta, kad ji labiausiai atitinka
poreikius (mano ir mano seimos), todel ji ir naudojama. O fanatikais
panashu busite jus, nes tik jums subaru vezimas. Ir taip jau keleta metu :)