Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-29 14:44:13
Nu X5 is principo nesamone, as pagrinde maluosi po miesta ir man toks
ispampelis nereikalingas (turiu omeny visus SUV'us, vienaturius ir panasius
daiktus).

O del palyginimo, tai yra teke vazinet su labai daug ivairiu auto (iki tokiu
gana egzotisku markiu kaip Lincoln Continental, Ford Mustang), asmeniskai
turejau ir ilgiausiai vazinejau su ZAZ968M (1989m gimimo ) :-), VW Golf II
(1984m, 1.6 MT), Mitsubishi Galant (1989m, 2.0i MT), BMW 7 (1993m, 3.0 AT)
ir dabartiniu Galantu. Kaip matai, tame sarase buvo ir prabangus BMW
(navarotu ten buvo kaip pris.., bet idomus jie buvo tik pirmas pora savaiciu
pasizaidimui :-)), turejau ji nepilnus metus, bet labai kazkokio teigiamo
ispudzio nepaliko - patogus ir gana galingas fotelis ant ratu, ale
nedziugino kazkaip....

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance