Tai va gi ir sakau, kad komforta ir patoguma kiekvienas savaip supranta, o ir iprociai ne paskutine vieta uzima :-) -- Caponi Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hhdbc0$l63$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai ir girdžiu iš važinėjančių visokiais giundajais. Nedaeis man > niekaip kam kraut penkiolika funkcijų vienai rankenėlei, kai galima įdėt > normalius, APŠVIESTUS jungiklius. Kad neina jų pasiekt - nesąmonė visiška, > po ranka jie. > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:hhd8me$i4i$1@trimpas.omnitel.net... >> Ant svirteles jis tiesiog po ranka (gi va ir vyksta diskusijos apie >> ergonomikas, patogumus ir t.t. ;-)), juolab, kad jei ne is manes pirmo >> girdi, reiskias daug kam tas jungiklis nepatogus :-) >> Blyn, teko man kazkada 3 firminius Karmelavos cepelinus inpisus bandyt >> masina uzsivest (paminejau geru zodziu Saab'a su ju uzvedimo spynele prie >> sedynes), o su vokieciu dar butu teke antra nezmoniska pastanga padaryt, >> kad sviesas uzsidegt :-) >> >> >> -- >> Caponi >> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance >> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hhd4gr$ddf$1@trimpas.omnitel.net... >>> ne iš tavęs pirmo girdžiu apie tą šviesų jungiklį - bet niekaip >>> nesupratu kodėl patogiau grabaliot svirtelės galą, o ne normalių >>> gabaritų jungiklį. Gi vairuojant juo šiaip ar taip naudotis nereikia >>> >>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >>> news:hhd3f5$c1n$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne prasciau >>>> nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, visi >>>> prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel dauguma >>>> vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles prie >>>> vairo, o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu elektriniu >>>> virykliu Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai veikia, dizainas >>>> mano akim ziurint vienas geresniu, nesugadintas visokiu aliuminio ar >>>> medzio imitaciju, galbut vienintelis trukumas, kad, kaip visu japonu >>>> garso, izoliacija ne ideali ir nors man tai ir netrukdo (kazkodel >>>> nemegstu, kai salone vos ne ideali tyla buna), bet pikta tai, kad >>>> variklis palyginus gerai izoliuotas ir labiau girdisi ne jis, o padangu >>>> keliamas triuksmas :-) Todel viska ivertinus man BMW komfortas nera >>>> komfortiskesnis ar vertas daugiau uz Mitsubishi komforta - papildomi >>>> mygtukai ir navarotai man nereikalingi, ir realiai objektyvus dalykas >>>> yra tik tradiciskai vokieciu geresne garso izoliacija, kuri bent man >>>> kaip minimum nera svarbi ar juo labiau verta didelio kainu skirtumo. >>>> >>>> >>>> -- >>>> Caponi >>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance >>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI >>>> >>>> >>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>>> news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos odos >>>>> salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau valyti), >>>>> patogus inzineriniai sprendimai bei logiskas funkcionalumas, malonios >>>>> akiai ir prisilietimui medziagos, maloniai ir patogiai veikiantys >>>>> mygtukai ir perjungikliai, zemas vibraciju bei triuksmu lygis ir t.t. >>>>> >>>>> >>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >>>>> news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, tiesiog >>>>>> tavo komforto suvokimas yra kitoks. >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>