Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-29 18:42:54
Tai va gi ir sakau, kad komforta ir patoguma kiekvienas savaip supranta, o 
ir iprociai ne paskutine vieta uzima :-)

-- 
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hhdbc0$l63$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai ir girdžiu iš važinėjančių visokiais giundajais. Nedaeis man 
> niekaip kam kraut penkiolika funkcijų vienai rankenėlei, kai galima įdėt 
> normalius, APŠVIESTUS jungiklius. Kad neina jų pasiekt - nesąmonė visiška, 
> po ranka jie.
>
> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
> news:hhd8me$i4i$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ant svirteles jis tiesiog po ranka (gi va ir vyksta diskusijos apie 
>> ergonomikas, patogumus ir t.t. ;-)), juolab, kad jei ne is manes pirmo 
>> girdi, reiskias daug kam tas jungiklis nepatogus :-)
>> Blyn, teko man kazkada 3 firminius Karmelavos cepelinus inpisus bandyt 
>> masina uzsivest (paminejau geru zodziu Saab'a su ju uzvedimo spynele prie 
>> sedynes), o su vokieciu dar butu teke antra nezmoniska pastanga padaryt, 
>> kad sviesas uzsidegt :-)
>>
>>
>> -- 
>> Caponi
>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:hhd4gr$ddf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ne iš tavęs pirmo girdžiu apie tą šviesų jungiklį - bet niekaip 
>>> nesupratu kodėl patogiau grabaliot svirtelės galą, o ne  normalių 
>>> gabaritų jungiklį. Gi vairuojant juo šiaip ar taip naudotis nereikia
>>>
>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>>> news:hhd3f5$c1n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne prasciau 
>>>> nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, visi 
>>>> prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel dauguma 
>>>> vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles prie 
>>>> vairo, o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu elektriniu 
>>>> virykliu Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai veikia, dizainas 
>>>> mano akim ziurint vienas geresniu, nesugadintas visokiu aliuminio ar 
>>>> medzio imitaciju, galbut vienintelis trukumas, kad, kaip visu japonu 
>>>> garso, izoliacija ne ideali ir nors man tai ir netrukdo (kazkodel 
>>>> nemegstu, kai salone vos ne ideali tyla buna), bet pikta tai, kad 
>>>> variklis palyginus gerai izoliuotas ir labiau girdisi ne jis, o padangu 
>>>> keliamas triuksmas :-) Todel viska ivertinus man BMW komfortas nera 
>>>> komfortiskesnis ar vertas daugiau uz Mitsubishi komforta - papildomi 
>>>> mygtukai ir navarotai man nereikalingi, ir realiai objektyvus dalykas 
>>>> yra tik tradiciskai vokieciu geresne garso izoliacija, kuri bent man 
>>>> kaip minimum nera svarbi ar juo labiau verta didelio kainu skirtumo.
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>> Caponi
>>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
>>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>>>>
>>>>
>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>>> news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos odos 
>>>>> salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau valyti), 
>>>>> patogus inzineriniai sprendimai bei logiskas funkcionalumas, malonios 
>>>>> akiai ir prisilietimui medziagos, maloniai ir patogiai veikiantys 
>>>>> mygtukai ir perjungikliai, zemas vibraciju bei triuksmu lygis ir t.t.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, tiesiog 
>>>>>> tavo komforto suvokimas yra kitoks.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>