Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Vejas
Data: 2009-12-26 22:43:51
Nusipirkes senuteli bmw buvau bent kelis kartus nustebintas. Oba, jie ir
apie tai pagalvojo. Nerealus usability. Tikrai matosi, kad zmones su meile
kure produkta, ji bande, analizavo rezultatus, tobulino.
Subaru nusipirkau naujuteli ir bent kelis kartus pagalvojau, blet negi siais
laikais dar galima padaryti tokia nesamone. Tiesiog GM'as nusipirkes susiko
bent kelias markes: Opel, Saab ir panasu kad ir Subaru. Nuperka gera marke
ir spaudzia is jos sultis kaip is citrinos. Paskui ismeta. Toks mano
ispudis.

Gedimu skaiciu skaiciuot pagal du konkrecius egzempliorius yra visiskai
nerimta. Gal papasakok apie ka tik is salonu isvaziavusiu outback'u vairo
koloneliu gedimus tada, a?:)
Nera idealiu masinu. Subaru buvo labai gera kaina. Gali buti, kad vel
pirkdamas ir vel nusipirkciau subaru. Bet jo tikrai nereikia lyginti su bmw.
Tiesiog kitas lygis technologiju, usability, dizaino.