Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: kardanas
Data: 2010-01-05 12:08:28
neskaitau ju ir isvis kas tai yra yutube? :D tiesiog isbandziau realiai.
Zodziu atvaziavo i statybas betonuotojai (grindu) su mobilia pompa-kriause.
Susmigo i moli ir audze kvatrova lupo....  pacia traukiau su legaciu. VW
bora 4 motion nedavaziavo... Visi su rupiom padangom. Pas mane irgi
universalios tik 4mm bebuvo like. Zodziu be parkiu dar tycia apvaziavau
uzsikabines garbes rata per moli. Pazystamas gyvena vienkiemi  turejo audi
4wd sake gyres kad gerai, kai subyrejo ji galutinai paeme subaru ir kazkodel
audi nebenori. O mano nuomone subaru kas del pravazumo ir valdomumo
(lengvuju auto klaseje) kelyje ner geriau. Komfortas, garso izoliacija,
isvaizda navarotai galetu buti geresni. Tai tiek. Kadais turejau tvarkinga
bnw, sudauze blondine.... nusipirkau subaru.BNW nors ir komfortiskas
kazkodel nebenoriu....