Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-27 12:31:27
Nu tai taip, tik turbūt niuansas - generatorius BMW apkrautas tris kartus
daugiau nei pas Subaru, o dėžė turi dvigubai detalių ir turi tvarkytis su
dvigubai galios. Čia pagal tokia  logiką, shuttle'as - išvis gaidžių gaidys,
viskas net sudubliuota - ir pastoviai genda ir genda ir dar nukrist sugeba.
Bet naudoja lochai, skraido......

Ir dar kartą kartoju - kalba apie visiškai naujo modelio pirmus leidimo
metus.