Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-01-04 15:05:01
"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message
news:hhs5fa$loh$1@trimpas.omnitel.net...
> Gali bandyt ;)
> Niekas ir nesako, kad jei startuosim salia - as issiversiu i prieki su
> mono transmissija. Tik vat prie sekancio sviesoforo (jei jis ne uz dvieju
> metru) pono jau nebebus salia,
    Prie sekancio sviesoforo tamstos tikrai nebus salia, nes as tamstos jau
ir veidrodelyje nebematysiu... Siandien jau keli tokie kruti su bmw
zenkleliu buvo. Bande lenktyniauti :-))   As jau buvau pravaziaves sekanty
sviesofora, o jie dar bande pajudeti.... :-))  Kitas tiesojoj bande kazka
parodyti :-)))   Tai ir nelabai suprato, kodel as is jo galo atsiradau jo
priekyje ir kodel tolstu .... :-)))
Audrius K.

 ir "stumti" is vietos mane jau teks kitam :)