Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Vejas
Data: 2009-12-23 12:48:30
Ar vazineji su subaru? As turiu Forester XT 2008m - galiu pasakyt ta puokste
yra stipriai apvytus.
- Veidrodeliai sildomi, bet sildo tik tada kai juos ijungi ir silpnai (o ne
taip kaip bmw - visada net per lietu puikiai matosi per soninius
veidrodelius).
- Klimato kontrole is viso tragedija: zemiausia temperatura kuria gali
nustatyti yra 20 (arba is viso saltas oras is lauko), tai ziema buna arba
karsta kad turi atsisegt, arba salta ir su pirstinem turi vazinet, o I veida
varo nemaloniai karsta ora; bmw pvz pusdavo stipriai siltesni ora I kojas
(ko pasekoje zmona visad patenkinta budavo), o I veida gaiviai vesu ora
(manes nemigdydavo). Nustacius temperatura tokia ji ir budavo, o subaru temp
daviklis kazkur uzkistas ir jis pastoviai veluoja;
- Automatine greiciu deze dar visai neseniai buvo tik 4 begiu (wtf?
priskarines technologijos?); pas bmw jau pries 10 metu buvo 5-iu begiu.
- garso sistema (nors I yra ar tai 7 garsiakalbiai ir bosas gale) yra
visiska piguva; pas bmw standartas buvo superinis (nors ir dar joks ne
hkardon ar bose ar koks ten buna)
BMW su kuriuo lyginau buvo 1995 metu...

Subaru esu stipriai nusivyles. Pigus, darbinis automobilis. Ir lyginti ji
galima tik su kokiu opel, skoda ar pan manau. Jokiu budu ne su audi, bmw.
Nustekeno GM ir sita marke.