E46 skurdžiau nei Legacy? :) "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> wrote in message news:hgstor$suv$1@trimpas.omnitel.net... > taip, vazineju, su legaciu > > -sildo veidrodelius kai ijungiu (logiska manau) - nugaruoja laaaabai netgi > greitai. > -per galini ziuriu retai, nes sedanas - taciau galas sildo irgi puikiai. > -zemiausia klimos temperatura - 15 laipsniu (maziau neisivaizduoju kam > gali reiketi) > -klimos putimas - priekaistu neturiu - na gal tik uzpisa po default'u "AC" > isijungiantis ant kai ne kuriu rezimu > -taip - AT 4 begiu, bet tada turejo uzkliuti ir 4 cilindru opozicinis. Man > netrukdo nei vienas nei kitas - pats nepamirsk, kad foresteris ne ziedinei > trasai adaptuotas (legacis irgi). > -garso izoliacija neideali, tai kam ideali garso aparatura? Automobilio > klase tiesiog neta, kaina - taipogi. > -kas del piguvos - na yra plastmasiniu detaliu, bet nei ten jos trinasi, > nei braska, nei luzta, nei keicia spalva ant saules - neturiu prie ko > prikibti. > > tiesa, foresteris gal ne ta serija, kuri prie sirdies liptu ir man paciam, > bet daznai tenka su priespaskutiniu M3 pasivazineti - apart smagesnio > varikliuko nematau esminiu privalumu - viduje sakyciau netgi skurdziau nei > pas legacy. > > Zinau tik viena - sekamtis mano wagenas taipogi bus Subaru. > > "Vejas" <some@ones.com> wrote in message > news:hgsshu$rce$1@trimpas.omnitel.net... >> Ar vazineji su subaru? As turiu Forester XT 2008m - galiu pasakyt ta >> puokste yra stipriai apvytus. >> - Veidrodeliai sildomi, bet sildo tik tada kai juos ijungi ir silpnai (o >> ne taip kaip bmw - visada net per lietu puikiai matosi per soninius >> veidrodelius). >> - Klimato kontrole is viso tragedija: zemiausia temperatura kuria gali >> nustatyti yra 20 (arba is viso saltas oras is lauko), tai ziema buna arba >> karsta kad turi atsisegt, arba salta ir su pirstinem turi vazinet, o I >> veida varo nemaloniai karsta ora; bmw pvz pusdavo stipriai siltesni ora I >> kojas (ko pasekoje zmona visad patenkinta budavo), o I veida gaiviai vesu >> ora (manes nemigdydavo). Nustacius temperatura tokia ji ir budavo, o >> subaru temp daviklis kazkur uzkistas ir jis pastoviai veluoja; >> - Automatine greiciu deze dar visai neseniai buvo tik 4 begiu (wtf? >> priskarines technologijos?); pas bmw jau pries 10 metu buvo 5-iu begiu. >> - garso sistema (nors I yra ar tai 7 garsiakalbiai ir bosas gale) yra >> visiska piguva; pas bmw standartas buvo superinis (nors ir dar joks ne >> hkardon ar bose ar koks ten buna) >> BMW su kuriuo lyginau buvo 1995 metu... >> >> Subaru esu stipriai nusivyles. Pigus, darbinis automobilis. Ir lyginti ji >> galima tik su kokiu opel, skoda ar pan manau. Jokiu budu ne su audi, bmw. >> Nustekeno GM ir sita marke. >> >> >> "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> parašė naujienų >> news:hgqo9j$lmn$1@trimpas.omnitel.net... >>> pamirsai pamineti plika BMW, Mersa ar Audze ;) >>> su ta puokste komplektacijos su kurio subaru po default'u eina, >>> vokieciai netilptu i kainos remus >>> >>> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message >>> news:hgqn92$kh4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> imho kai mes (imone) pirkom mokejom ar tai 67 ar tai 69, outback'as >>>> kainavo 86.300 kaip dabar atsimenu su PVM apie 2006 metus. Tai kiek >>>> dabar kainuotu outbackas - > 120, jei anas ~100 kuvaldu kainuoja? Tagi >>>> cia BMW, Mersa ir Aude jau toj kainoj iseina... >>>> >>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message >>>> news:hgqass$285$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai kad ji tokia ir pries "titula" buvo... >>>>> >>>>> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hgqaei$1ha$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> cia legacy tokia kaina? Fantastika, metu automobilis tai kaina iskart >>>>>> 30% >>>>>> daugiau? :) >>>>>> "bmwas" <audrazas@hotmail.com> wrote in message >>>>>> news:hgq95e$vcr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ir ka gi Jus manote apie si naujaji metu automobili? Teko isbandyti >>>>>> ji >>>>>> trasoj (D sport), tai visai patiko. Kaip galvojate ar vertas jis tu >>>>>> 90.000-100.000 Lt, kokias Jus matote alternatyvas is kitu nauju AWD. >>>>>> >>>>>> >>>>>> AS >>>>>> >>>> >>>> >>> >>> > >