Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-29 14:04:57
Nu velgi, itikinet taves nesiruosiu, bet mano atveju, renkantis masina
finansai tikrai nebuvo tas faktorius, kuris ribojo pasirinkima, principe
galejau skirt tam reikalui apie 50KLt, bet rezultate pagal savo pripratima
ir sena meile neisdaviau Mitsubishio ir nusipirkau dabartini Galanta uz 16
KLt, ir dar kruva babkiu isleidau naujiem zieminiam ir vasariniam ratam ir
siaip masinos stovio privedimui iki beveik kaip naujos :-) O bet taciau
sutik, uz 40-50 KLt  jau realiai galima ir apie tavo mylimas MB ar BMW
pagalvot, tik kazkodel to visai nesinorejo :-) Tiesa, tokiu minciu kartais
kildavo, nes, palyginus su mano ieskotu Galantu pasiula, vokisku markiu,
ypac BMW, kaip pris.. buvo, ale tokios mintys praeidavo po cigaretes
surukymo :-)

Zodziu, bent as asmeniskai nemyliu vokiskos kokybes ir prestizo simboliu ne
is biednumo, tiesiog mano pasaulio suvokimas toks - dabartinis mano Galantas
MAN yra beveik ideali masina (minusai - universalas, ale su tuo trukumu
susitaikiau, bo jau ir taip uzpi.. buvo ieskot, ir minetas niekam
nereikalingas cruise control'as, nu bet labai netrukdo :-))

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance