Nu velgi, itikinet taves nesiruosiu, bet mano atveju, renkantis masina finansai tikrai nebuvo tas faktorius, kuris ribojo pasirinkima, principe galejau skirt tam reikalui apie 50KLt, bet rezultate pagal savo pripratima ir sena meile neisdaviau Mitsubishio ir nusipirkau dabartini Galanta uz 16 KLt, ir dar kruva babkiu isleidau naujiem zieminiam ir vasariniam ratam ir siaip masinos stovio privedimui iki beveik kaip naujos :-) O bet taciau sutik, uz 40-50 KLt jau realiai galima ir apie tavo mylimas MB ar BMW pagalvot, tik kazkodel to visai nesinorejo :-) Tiesa, tokiu minciu kartais kildavo, nes, palyginus su mano ieskotu Galantu pasiula, vokisku markiu, ypac BMW, kaip pris.. buvo, ale tokios mintys praeidavo po cigaretes surukymo :-) Zodziu, bent as asmeniskai nemyliu vokiskos kokybes ir prestizo simboliu ne is biednumo, tiesiog mano pasaulio suvokimas toks - dabartinis mano Galantas MAN yra beveik ideali masina (minusai - universalas, ale su tuo trukumu susitaikiau, bo jau ir taip uzpi.. buvo ieskot, ir minetas niekam nereikalingas cruise control'as, nu bet labai netrukdo :-)) -- Caponi Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message news:hhcpib$u53$1@trimpas.omnitel.net... > Cia yra eilinis balabolizmas, reali situacija paaisketu TIK tada, kai tau > pasakytu: i kaina neziurek, rinkis ka nori. O kolkas tai tik "jei butu tai > daryciau" > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:hhcp67$tgk$1@trimpas.omnitel.net... >> Apibendrinant - net jei kainos butu idealiai vienodos visu gamintoju visu >> modeliu, bet jau tai kas yra rinkoje siandien manes net nepriverstu >> pagalvot apie BMW, MB (nors turiu pastebet, kad pagal mano pasaulio >> supratima MB bent dizaino prasme juda i prieki :-)) ar Audi (kaip tai >> paskutiniu metu stipriai bandanti tapti "prabangia" marke). >> > >