Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-27 22:33:41

>    Tos, kurios pas audi ir bmw genda, o pas subaru dirba ir tiek.  Tingiu
> gincytis, taciau man nera tobuliau daugiau laidu ir elektronikos, kuri
> garantuoja tik papildomus gedimus. Protingas gamintojas yra tas, kuris
> naudoja laiko patikrintus sprendimus, o ne tas, kurio nauja modeli,

bet kažkas turi ir kurt tuos sprendimus, ne tik žiūrėt kas kitiems nesigavo
ir vilktis subinėj?

> kainuojanti per 300t lt,  reikia ginti aiskinant (pirstais nerodysim, kas
> taip rasinejo ), jog tai pirmi to modelio metai ir jame viskas galejo
> byreti...

geriausia yra išvis negamint tokių modelių, o tik paprastus kaip vežimas
karučius, taip?

>    Paziurim klimatroniko realizacija audi, bmw ir subaru. Atspek is pirmo
> karto, kuri is ju byres.

Nežinau, nebyra va jau po 10 metų, nei VW nei BMW. Subaru išvis dar per
trumpai atradę klimato kontroles, kad pasakyt  byrės jo ar ne :)

> Paziuorim centrinio realizacija, ir spejam is pirmo karto, kuris greiciau
> ges

o kas ges, papasakok? Beje, 10m senumo Subaru turi Secure Lock, langų/liuko
uždarymą (Comfort)? Tikrai nekyla minčių, kad viskas paprastai daroma su tam
tikru tikslu ir esant poreikiui?

> Paziurim stabdziu kaladeliu sudylimo indikatorius, ir , atspek is pirmo
> karto, kuri is ju pirma nustos veikti....

Tu čia apie tas super duper advanced skardeles, su kuriomis automobilis
pasidaro netinkamas net nuvažiuot iki serviso?

> Paziurim pakaba, ir vel pas ka bus problemos....  Taigi, kur nebesi
> pirstu, ten matosi patikimumo skirtumai.

Pažiūrim! Kurioj vietoj pas Subaru pakaba? :)

>O gal kai kam cia atrodo, kad audi plonu laideliu puokste prie  bagazines
>dangcio spyneles (ir visur kitur) yra protingiau (nes sugesti didesne
>tikimybe, nors atlieka ta pacia funkcija) ???

Pas Subaru ten, reikia suprast, Bluetooth?

>Kagi, Jusu teise rinktis. Rinkites tokias auto, kurias per garantini reikia
>keleta kartu ant traliuko vesti pas dileri (faktai - l.r. buves straipsnis
>apie A8 ir kazkurio tai merso eksploatacijos savininku ispudzius). Uz tai
>galima pasigirti, kokia "kruta " elektronika, kaip viskas
>reguliuojasi....kaip "protingai" viskas padaryta...

Nu tai čia esmė ir yra. Jei tenkina mygtuku įjungiamas kondicionierius
vietoj adaptyvios keturių zonų klimato kontrolės - Subaru tikrai geras
pasirinkimas :).