Tema: Re: Linui. Koks draudimas dengt??
Autorius: Kurmis
Data: 2017-09-03 11:53:07
truputi pabarstysiu druskos, jei jau reikia poros salygu.
situacija: masinos kelte i smiltyne ar atgal, ar tiesiog kelte. visi lipa
pavepsoti laukan ir subangavus barzai praviros masinos durys kauksteli i
gretima TP. pabandyk pasakyt kad nieks nejuda, bet kaip isrist kur baigiasi
civilke? zala padaryta, kas kam turi ja atlyginti?
Kurmis