Tema: Re: Linui. Koks draudimas dengt??
Autorius: Aras
Data: 2017-08-30 23:04:59
Aš puikiai suprantu tą teisinį išsireiškimą. Ir sakau, kad draudimas yra skirtas KONKREČIOS mašinos belekokiems teisėtiems valdytojams. Nes draudžiama ne "valdytojo civilinė atsakomybė", o "KONKREČIOS MAŠINOS valdytojo civilinė atsakomybė".
Todėl draudimas yra pririštas prie mašinos, o ne prie vairuotojo. Ir todėl turėtų vadintis kitaip. Labanaktis.