Tema: Re: Linui. Koks draudimas dengt�?
Autorius: Bronco
Data: 2017-08-24 22:06:31
On 2017-08-24 21:43, Linas Petkevičius wrote:
> Ir nebus dureliu darinejimas ar panasus veiksmai automobilio valdymas
> (kas dabar draudziama pagal TPVCAD), nes tai butu tikrai juokinga.

Ir kame juokinga? Aš čia nieko juokingo nematau. Kaimynui Belgijoje
analogiškoje situacijoje gana smarkiai įlenkė dureles parkinge prie
prekybos centro, jis tuo metu buvo netoliese ir pamatė. Finale viską
apmokėjo kaltininko CA.

Aišku, Lietuvoje tokioje situacijoje visiems tik labai juokinga būtų,
juk, stovėjo vietoje, ggg, eismo nebuvo, ggg... Toks jausmas, jog visi
pasiilgo mordabojų, kurie tokiais atvejais vykdavo sovietmečiu,
besiaiškinant kas kaltas ir kas kam kiek skolingas.