Tema: Re: Linui. Koks draudimas dengtų?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-08-27 22:16:57
klausimas buvo is kitos varpines. man idomu abi puses: ta kur nukentejo ir
ta kur kalta. kadangi CA, pagal tavo isrisima, nedengia tokiu zalu, tai kaip
turi issireikalauti nuostoli tas kuris nukentejo?
jei jau kalbant apie konkretu klausima, tai dar gerai kad yra su kuo
bendrauti del tokio ivykio. daznesnis atvejis kai kaltininko nelieka, nes
saziningi maximu lankytojai "nepastebi" ivykio.
Kurmis