Tema: Re: Linui. Koks draudimas dengtų?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-27 23:56:55
O teisme dviprasmybes nebutu kas kaltas.

"Zhiniukas"  wrote in message news:onv89u$anl$1@trimpas.omnitel.net...

Imho kaltas aš. Juk aš nepasirūpinau, kad keleiviui vietos užtektų išlipti.
O jei aš išlipdamas apgadinčiau, kaip tada?
O bet tačiau draudimas ne ant manęs, o ant automobilio kabo.
Jei būtų ant manęs, tai px, kas durim trenkė. Tegu tas ir atsiskaito iš savo
civilinio draudimo.

Dabar gaunasi tokai dvibeprasmybė.