Tema: Re: Linui. Koks draudimas dengt??
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-30 22:47:14
Apdrausta yra konkrecios transporto priemones valdytojo civiline atsakomybe.
Ir ne daugiau.

"Aras"  wrote in message news:oo74c8$6hd$1@trimpas.omnitel.net...

Teisiškai apdraustas konkretus valdytojas, bet jis pririštas prie konkretaus
auto. Todėl liaudiškai (techniškai) kalbant gaunasi taip, kad apdraustas ne
valdytojas, o automobilis. Nes jeigu tai tikrai būtų valdytojo draudimas,
tai jis galėtų sėsti į belekokią mašiną ir važiuoti (pvz., vairuoti visas
lengvąsias). O taip nėra, todėl tas teisinis išsireiškimas yra gryni
pezalai.