Tema: Re: Linui. Koks draudimas dengt??
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-31 09:15:39
Draudimo poziuriu visi sitie ivykia nesiskiria. Pries draudimui atlyginant
zala, turi buti islaikyta eile salygu ir kelios is ju yra:

1. Ar uz zala atsakingas transporto priemones valdytojas?
2. Ar  zala padaryta su judancia transporto priemone?

Jei nors vienas atsakymas - ne, zala nealyginama. Nesvarbu, kaip ten kas
atrodo, kaip suvartytu draudka newsu dalyviai teisme, kaip viskas teisinga
ten vakaruose ir kokie draudikai kiaules, nes galetu gi atlyginti. Tai jau
kitos temos, bet dabar yra butent taip.

"Ignas"  wrote in message news:oo8955$2a3$1@trimpas.omnitel.net...

bet apie atidaromas duris kalbant, buvo istraukti koziriai, kaip girtas
taksisto keleivis ir pan... tai kuo tie atvejai is esmes skirias
draudimo poziuriu?