Tema: Re: Linui. Koks draudimas dengtþý?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-28 10:17:09
Su durelemis - ne. Bet... Atvaziuoja Vokiecio vezejo fura į Vokietojos
furhausa. Fura nefuricit. Issikviecia meistra. Tas atvaziuoja - bando fura
remontot. Pakelia furos kabina. Matei kaip ji pasikelia? Tai va. O priesais
kaip tik netycia stovi Lietuvio vezejo fura. Ir tik pyst - jam per kabina su
visa galva. Nuostolis preliminariai - 6,000 euru.

P.S. Supildo deklracija, vokiecio draudiko - kaltininkas ne vairuotojas,
fura nejudejo, bybi dejom, nemokesim, nepatinka - duokit i teisma.

"Nitro"  wrote in message news:oo0ea4$77b$1@trimpas.omnitel.net...

Praktika - dalykas nepastovus. Durelemis dideles zalos nepadarysi, gal del
to ir praktika formuoja draudikas, o ne teismai? Ar yra LAT nutarciu
panasiose bylose?

Praktika dabar tokia, o vat jei iki LAT kas nors nueis - gal ims ir
pasikeis? :)