Tema: Re: Mysle
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-30 15:37:56
Aš kažkurioj mokoj biškį sėdėjau, tai man kas užkliuvo - naFigacijos
ekranas tokia xuijnia mažumėlę, nu blia pigus konkrečiai. Pernai metais
pirkta nauja. Pas 8 metais senesnį benvą jis ten skaityk tobulas
palyginus. Aš įsivaizdavau kad kas jau kas, bet ekranai su visa
elektronika greičiausiai tobulėja ir normalius sudėt problemų nėr.