Tema: Re: Mysle
Autorius: fenix@w
Data: 2017-06-28 16:48:58
2017.06.28 16:04, Tomas rašė:
> Tai va, aš net nežinojau, kad yra naujas civicas ir nesidomėjau (nes tie
> "seni" kupriukai niekad nežavėjo).
> Bet kai užvedei kalbą pradėjau skaitinėt revjūzus ir bendras konsensusas
> toks, kad naujas civicas pagal realizaciją stovi labai arti klasės lyderių.
>
> Jei dar išvaizda būtų normali, o ne (kaip ir Codecas sako) manga komiksas
> realybėj, tai iš vis būtų geras variantas.
> Iš kitos pusės kaip ir sakiau - sėdint viduj išorės nesimato. O vidus man
> toks visai 1/2 velnio pasirodė (nežinau kaip natūroj).

galiu nupasakot savo asm ispudi vaziavimo ir vaizdo is vidaus: traukia
super, cvt ir turbo gumos nera, vietos 4x185cm zmonems yra uztektinai,
bagaznikas LABAI didelis kaip tokiam auto, sedynes patogios, ergonomika
vairavimo labai gera, matomumas geras, sedesena gal kiek zemoka, tai
ipratusiems prie visokiu sikaju ir moku bus neiprasta. vaziuokle gal
biski per standi, neliuiuoja, bet minkstesne uz dabar naudojamo 2005
saab 9-3. prietaisu skydelis ir jo ergonimika pirma karta sedint
pasirode neblogai, kazkokiu akivazidziu nesusipratimu nepastebejau.
kas uzkliuvo: tai triuksmas nuo padangu, ypac is galo, jis didenis nei
variklio, kurio praktiskai nesigirdi (1.0 girdisi), gal del to, kad
neadekvacios 235(!) buvo uzmautos. tas sportiskumas biski perspaustas,
nes paspaudus iki 120 supranti, kad nera tai D klases auto.
vienzo, testdraivinau ir sviezia praeitos kartos kyvika, tai DAUG
geresnis auto, vel smagus vaziuot. norisi spaust!
reikia dabar kol dar ispudis neisdilo pravaziuot su mazda3 ir golfu