Tema: Re: Mysle
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-26 21:37:39
ne nu tai galima viska pritempti ir ten kur reik ir suplakti i kruva.
paimi vat ir palygini pries 15 metu ir dabartines to pat segmento/klases
masinas. ir kazkaip seniau ir bmw 320 buvo sesiakausis ir 330 nebuvo
dvilitris. ir elementarus gatves kibirai su 1.8 buvo kasdienybe. dabar
ten kur buvo 1.8, liko 1.2 su turbina uz varikli didesne. ten kur buvo 4
kausai, liko 3. ten kur buvo 5-6, liko geriausiu atveju 4. vaziavo tie
trilitriai su r15 205/60 ir niekur nesikrate. vaziavo maloniai ir
adekvaciai. dabar aka geros masinos, net i premiumus pretenduojantys,
turi po puse variklio. uztai kiekvienas kibiras apmautas minimum r17
volais kuriuos vos prasuka, kratosi ir atrodo sportinis. lucky me, kad
vis dar galima sau leist vazinet senom masinom.