Tema: Re: Mysle
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-28 11:37:48
Multipla savyje slepia gilią prasmę, tik žmonija iki jos dar nebuvo
priaugus.

VW Golf - tai kaip gerai pasiūtas kostiumas. O paimkima kad ir tą patį naują
Hondą Civic. Nu taigi raisbojaus svajonė gatavai su lievu tiuningu (ir
litriniu mOtoru). Net šiek tiek gaila, nes sprendžiant iš revjūzų - auto iš
esmės pavykęs.

"benamis" <ask@mail.lt> parašė naujienų
pranešime:oivn0s$ru5$1@trimpas.omnitel.net...