Tema: Re: Mysle
Autorius: mindau
Data: 2017-06-29 11:59:51
nezinau kas butu jeigu butu :)
kas del Mokos, tai lukesciai po revjuzu buvo kiek didesni.. nu kad ir tos
giriamos ergo sedynes kur neva tik pyst ir susireguliuoja belekaip
patogiai.. nu nifiga..
plius dar tas ju nano audinys toks su perdetu "sintetikos" pojuciu..
skatinantis prakaitavima.. nu ir apskritai toks neisbaigtumo pojutis beveik
visur.

"invertuota panda"  wrote in message

On Wed, 28 Jun 2017 10:43:43 +0200, "mindau" <mindau@gmail.com> wrote:
>nu revjuzai zurnalistiniai tai manau daznai buna pagal tuos "kas muzika
>uzsako".
>paskutiniai izpudziai po Mokos.. pagal revjuzus tai ten viskas achujienai
>gerai... tai man ten gerai pasirode tik sviesos..

o tai jei vadintųsi Daewoo Mokka, tai gal jau būtų viskas savo
vietose? :)

--
kthxbai