Tema: Re: Mysle
Autorius: ManXP
Data: 2017-06-28 16:05:54
Mano aplinkoj A6 nusipirko (kur pries kelias savaites newsuose klausinejau,
ar verta ziuret), tai irgi po keliu dienu jau pradejo grauzt nagus. Nes kaip
ir neblogai, bet tuo paciu uzpisa beveik viskas - nuo prastos garso
izoliacijos ties priekiniais ratais iki...

"tranzoo"  wrote in message news:oivsda$144$1@trimpas.omnitel.net...

turiu aplinkoj viena toki - jau griauzia nagus. kartu su ikalbetoju, kuris
LC kasdienai pasieme....