Tema: Re: Mysle
Autorius: ManXP
Data: 2017-06-28 16:32:13
Vaziuot ji nevaziuoja blogai. Tiesiog toks ispudis, kad bande daryt normalu
auto, bet pries paleidziant i gamyba buvo liepta taupyt ant kiekvieno
milimetro

"Nevkurse"  wrote in message news:oj0avn$eag$1@trimpas.omnitel.net...

Sunku butu patiket, kad ta Audi taip blogai vaziuoja, Nes man asmeniskai
CLK W209 kebule kazkokio WAU efekto nepalieka. Ilgoj kelionej netgi
uzpisa savo kietumu ir vietos nebuvimu, mieste trinantis - dezes
isteriskumu.