Tema: Re: Mysle
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-28 18:11:59
Turėjau omeny tai, kad tiesiog maloniai važiuojasi, smooth as silk taip
sakant.

Dėl plerpimo - man jis visai malonus, nors tikiu, kad gali greit pabost.
Iš kitos pusės 90% mano kilometražo yra kruizinimas užmiesčio plentais, tai
ten motoras mažiausiai girdisi.

"fenix@w"  wrote in message news:oj0d31$g8n$1@trimpas.omnitel.net...

2017.06.28 17:01, Tomas rašė:
> Gali skambėt juokingai, bet man toks įspūdis liko po 1,0l 3cilindrio 125ag
> Ford Focus. Duokit dar, nesinori išlipt.

cia tas baritoninis blerbimas toki ispudi sudaro, jei po to pravaziuoji
su tokiu pat tik papildomu cilindru - tai viskas i savas vezias stoja.
tas garsas bus idomus tik pirmus 3kkm. draugas turi tarnybine skoda 3cyl
nu... tsakant, uzpisa tas blerbimas ilgainiui, ypac, kai darbas po LT
reikalauja pasimalt.
as pats su 5cyl vazinejes, nu bl, ta garsine disharmonija grazu kol
neatsibosta.