Tema: Re: Mysle
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-28 16:04:40
Tai va, aš net nežinojau, kad yra naujas civicas ir nesidomėjau (nes tie
"seni" kupriukai niekad nežavėjo).
Bet kai užvedei kalbą pradėjau skaitinėt revjūzus ir bendras konsensusas
toks, kad naujas civicas pagal realizaciją stovi labai arti klasės lyderių.

Jei dar išvaizda būtų normali, o ne (kaip ir Codecas sako) manga komiksas
realybėj, tai iš vis būtų geras variantas.
Iš kitos pusės kaip ir sakiau - sėdint viduj išorės nesimato. O vidus man
toks visai 1/2 velnio pasirodė (nežinau kaip natūroj).

"fenix@w" <muilas@ant.muilo> parašė naujienų
pranešime:oj090o$ccl$1@trimpas.omnitel.net...