Tema: Re: Mysle
Autorius: benamis
Data: 2017-06-28 10:48:44
Viskas cia ok su ta tojota. Tiesiog siek tiek israiskingesnes formos ir
tiek. Cia tragedija nebent tiems kuriu gyvenimas toks pilkas, kad niekur
toliau golfo ziuret ir nenori:D Ar savo laiku multipla bent kam nors patiko?

"spakainas"  wrote in message news:oivmet$reu$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nžn, man jis šlykštus tikrai neatrodo. Apskritai tajota per kelis
metus padarė didelį postūmį dizaino prasme. Iš "šlykščiau nebūna" patapo
"jau beveik nebešlykštu", imho. Ir čia turbūt su dauguma modelių.