Tema: Re: Mysle
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-26 20:49:29
bandziau. tuo pat route'u vaziavom su superb ir fiatu. traukos nera ka
lygint absoliuciai. fiate treciu begiu ratai ant asfalto sukasi ir dumai
ruksta, superbe paspaudi tapke dugna ir lauki kas bus. o nebuna nieko.
abu automatai. salonas, medziagos ir garso izoliacija taip, skodoj
tikrai geriau. variklio deja tik puse sugebejo idet.