Tema: Re: Mysle
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-26 21:21:21
tai tame ir esme, kad nei reik to wow nei tai grazu.
mazdos tai tiesiog surudija greit, bet jei apsiribot dizainu, tai
tiesiog masinos kaip masinos, su siek tiek isskirtinumo, bet neperlenkta
lazda kaip su visom tojotom, hondom ir nisanais, kur nesuprasi kur
snukis kur sikna, nes viskas vienodai suraukta ir susukta su kruva ragu,
lupu, antakiu ir kitu ataugu. esu tikras, kad kazkur guli sasvinukas su
kiekvieno modelio ikunytu 'veikeju' vardais is visokiu japonu siaubo
pasaku :)