Tema: Re: Mysle
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-27 08:27:27
Chier, jau n-tąjį kartą čia giriuosi, kad bandau rinktis naują auto, tai 
pagrindiniai pretendentai 1,0l tricilindriai :)

"CodeC" <c@c.c> parašė naujienų 
pranešime:oirics$o2s$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2017.06.26 20:57, Dainiushas wrote:
>> tai superbas gal tiek naujas, kad paribota dar kažkas? o fijatas
>> pričipuotas gi?
>
> nu tai kubatura ir kausu/voztuvu skaicius paribota, daugiau ten speju jau 
> ribot ribojima gautusi, tai nzn apie ka tu cia konkreciai?
>
>> šiaip jau tam superbui deklaruota 8s iki 100 - sakai irgi meluoja? Na o
>> flat torque tam ir padaryta, kad nebūtų - kažkur lagas, kažkur ratus
>> prasukinėja. O kad komfortiškai lygiai bėgėtųsi.
>
> nesidomejau ir nesigilinau kas tas "flat". matomai brosiuru ginklas. jei 
> jau kalbet apie 'paprasta' vaziavima, kai vaziuodamas aukstesne pavara 
> spusteli gaza ir tikiesi sokti i prieki, tai apie 'sokti' tam superbui 
> toli toli tik pasvajoti.
> junginejant tas DSG7 pavaras ranka dar kazka islauzti galima, bet net 
> specialiai pazeminus pavara pries kalniuka ir nuspaudus gaza dugna, nu 
> nera jokio rovimo, ner ko lyginti su mano fiatu net is tolo. fiat'e reik 
> gaza spaust atsargiai, nes gali nuo kelio nusiraut lengvai. superbe gali 
> uzsimertes ten spaudinet kiek nori, galima sakyt nieko nevyksta :) kazkiek 
> pacipuotas. teoriskai turi buti 170kw ir 500nm.
> ir tie nm ne is kazkur kitur, o is kubaturos, kausu/voztuvu skaiciaus ir 
> atsiranda. ir duoda savo. ko nerasta visuose 1.8 su visais 'flat' etc 
> marketingo bullshitais. apie tuos 1.4 ir net 1.2 visokiuose 'miesto 
> crossoveriuose' net nekalbu, nesuprantu kaip galima gaminti ir tuo labiau 
> pirkti tokias nesamones :)
>
>>
>> 6/26/2017 8:49 PM, CodeC rašė:
>>> bandziau. tuo pat route'u vaziavom su superb ir fiatu. traukos nera ka
>>> lygint absoliuciai. fiate treciu begiu ratai ant asfalto sukasi ir
>>> dumai ruksta, superbe paspaudi tapke dugna ir lauki kas bus. o nebuna
>>> nieko. abu automatai. salonas, medziagos ir garso izoliacija taip,
>>> skodoj tikrai geriau. variklio deja tik puse sugebejo idet.
>>>
>>> On 2017.06.26 20:42, Dainiushas wrote:
>>>> taigi flat torque curve. Nebandei į spidometrą žiūrėt? Aš su Octavia 
>>>> tuo
>>>> varikliu važiavau tai irgi galvojau wtf nivalit, paskui pyst pažiūrėjau
>>>> kiek važiuoju :D. Valit jis ant savo 132kW ir užsipistum su tuo fiatu 
>>>> jį
>>>> vytis ;).
>>>>
>>>> 6/26/2017 8:27 PM, CodeC rašė:
>>>>> tipo europines masinos prasideda hothatch'ais ir baigiasi sport
>>>>> kupe/sedanais? o tai kur visos kitos? nes siaip tai jau liudesys
>>>>> seniai ir vis gileja. savaitgali nauja superb'a biski patestinau.
>>>>> siaip salone viskas ok, galima sakyt patiko, bet tas 1.8tsi su savo
>>>>> popieriniais 132kw tai toks liudnas, kad bbd. tapke dugna paspaudi ir
>>>>> nieko. bent jau is po savo fiato islipus. kurio stock kw nebaisiai ka
>>>>> didesnis.
>>>>> gali rasyt tuos kw popieriuose kiek tik nori, nupigintas mazos
>>>>> kubaturos kibiras ir liks kibiru.
>>>>> nzn kaip 2.0tsi, kazkiek geriau gal, ale juos dar ir su 1.4 turgavoja,
>>>>> tai apie toki isvis baisu pagalvot. tokia masina kaip minimum
>>>>> trilitris turi buti. dabar tai tiesiog nesusipratimas compact klases
>>>>> varikliu.
>>>>>
>>>>> On 2017.06.26 14:24, Dainiushas wrote:
>>>>>> nu europiečiai dar laikosi kažkaip, pradedant Clio RS ir baigiant 
>>>>>> //M,
>>>>>> RS AMG etc :)
>>>>>>
>>>>>> 6/26/2017 2:04 PM, mindau rašė:
>>>>>>> o ir siaip.. imho.. ne uz kalnu laikai kai visi nauji karuciai bus 
>>>>>>> su
>>>>>>> panasiais varikliais.. :(
>>>>>>>
>>>
>>
>