Tema: Re: Mysle
Autorius: mindau
Data: 2017-06-30 14:24:52
1,4 turbo benzo 4x4 automato sanaudos man gavosi 7 litrai
o nauja navi netgi visai naudotina pasirode, ankstesnes kartos nebandziau,
palygint negaliu.

"Yvl"  wrote in message news:oj33sk$n72$1@trimpas.omnitel.net...

bagazine maza, ankstesnes kartos navi naudotis neimanoma, nu ir kuro
saunaudos - pasol tu naxui.... 1,4 turbo benzo automato vidurkis beveik 9
litrai

"mindau"  wrote in message news:oivqn2$vcc$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo.. tokia moteriska masinyte.. mano zmonai irgi beveik patiko.. nors ir
ne blondine :-)
jai tik maza bagazine uzkliuvo

"Tomas"  wrote in message news:oivqep$v53$1@trimpas.omnitel.net...

Aš jau čia kažkada rašiau, kad man susidarė įspūdis, kad Moka tai mašina
blondinėms.
Ir kaip suprantu į target group pataikyta sėkmingai, matant kiek blondinių
su mokom važinėja.

"mindau" <mindau@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:oivq7v$uu7$1@trimpas.omnitel.net...